Australie, Cairns

11 februari 2019 - Aeroglen, Australië

Hoi allemaal,

We hebben het mooie Bali achter ons gelaten en zijn zaterdag om 06.30 uur na een nachtvlucht  van 4.30 uur aangekomen in ons appartement in Cairns , Australië. Zaterdagochtend eerst allebei naar een dive-docter voor een medische keuring ivm onze voorgenomen  4 daagse duikcursus om ons PADI-certificaat te halen. Je wordt bij zo’n keuring wel weer even helemaal nagekeken: oren, bloeddruk, gewicht, longinhoud en natuurlijk weer flink wat dollars lichter. We zijn beiden goedgekeurd dus het duikavontuur kon beginnen.  ‘s-Middags naar het centrum gelopen en een hapje gegeten in een enorme mall.  Zondag eerst lekker uitgeslapen en daarna gerelaxed bij het zwembad, want het is hier namelijk 34 graden en zeer zonnig. Vanmorgen om 08.00 uur werden we opgehaald door de duikschool. We hadden geluk: omdat er geen andere cursisten waren krijgen we privéles. Vandaag hebben we  ’s- ochtends theorieles gehad en vanmiddag  met volledige duikuitrusting in het oefenzwembad onderwater diverse oefeningen gedaan.

1. Yvonne Willems:
    11 februari 2019
    Wat een belevenis en wat een mooie foto's.
  2. Hannie:
    11 februari 2019
    Prettig om te weten dat je gezondheid nog ok is.
    Nu op naar het diepe water.
    Lekker poedelen tussen de vissen en het rif. Succes
  3. Kelly Hereijgers:
    13 februari 2019
    Hoi Jan en Helene,

Wat fijn zeg zo'n privé les! en goed om te horen dat inderdaad de gezondheid nog helemaal tiptop in orde is. Ben weer benieuwd naar jullie foto's.
    Lijkt me een schitterend land Australië. Geniet er van en duik ze de komende dagen, op naar jullie certificaat! Groetjes,