Bali 6 daagse rondreis

6 februari 2019 - Kuta, Indonesië

Dinsdag naar de vleermuistempelgrot geweest alleen we konden er niet goed bij om ze te zien,omdat er een ceremonie aan de gang was. Tegen de middag naar de grootste tempel van Bali gegaan  genaamd Besakih en vervolgens doorgereden naar het  Baturmeer op 1450 meter hoogte. Hier hebben we genoten van een lunch buffet met een prachtig uitzicht op de vulkaan Gunung Batur. Vervolgens naar ons wederom prachtige hotel in het centrum van Ubud, een supergezellig en levendig plaatsje met heel veel art- en designwinkeltjes. Woensdag de laatste morgen van onze tour over Bali. We gaan raften,  eerst 3 km naar beneden lopen over een glad pad naar de rivier. En natuurlijk wie glijdt er weer uit ik,gelukkig viel het wel mee op een paar blauwe plekken en wat schrammen na. Het eerste stuk van de rivier was het leukste met veel stroomversnellingen. We gingen met 5 personen in een boot na ongeveer 3 km hadden we een korte pauze en daarna nog 6 km met op het einde een steil helling. We zitten nu weer voor 2 nachten in Kuta. Vrijdagavond vliegen we naar Australië voor onze volgende avontuur. Zaterdag om 05.00 uur aankgaan we daar beginnen met een duikcursus om onze PADI te halen. We beginnen de eerste dagen