Kuala Lumpur

15 januari 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo allemaal,

Onze reis van 4 maanden  is gisteren om 07.45 in Amsterdam begonnen, vandaar naar Frankfurt gevlogen en daarna met een vlucht van 12 uur naar Kuala Lumpur. We hebben helaas niet zoveel kunnen slapen in het vliegtuig en dat breekt best wel op. ‘s-Middags zijn we naar het zwembad van het hotel gegaan om wat te zwemmen en bij te slapen. ‘s-Avonds naar de Petronas Towers waar we een tour hadden naar de brug tussen de towers op de 42e verdieping en daarna naar de 86e verdieping voor een mooi uitzicht over de skyline van de stad. Gisteren zijn  we  ‘s-middags naar de wijk Little India geweest en ‘s-avonds naar de centrale markt in Chinatown waar we ook lekker hebben gegeten. We hebben gisteren aardig  wat kilometers gelopen in 34 graden en een luchtvochtigheid van 90% maar dat maken we wel goed met op tijd een biertje . Onze reis naar Peru / Bolivia is inmiddels ook geboekt. Daar gaan we van 13 april t/m 6 mei naar toe. Maar van 2 april tot 13 april eerst  nog naar Colombia; deze reis zijn we nu ook aan het voorbereiden. Vandaag sluiten we aan bij de groep van FOX voor onze rondreis van 15 dagen  door Maleisië.

Groetjes,

Jan en Helene

1. Kelly Hereijgers:
    15 januari 2019
    Hoi Helene en Jan,

Wooow dat klinkt al super zeg, genieten jullie er maar lekker van!! =)
    en op z'n tijd inderdaad aan dat biertje.. dan komt dat helemaal goed. Fijn dat de reizen nu geregeld zijn, dat geeft ook meer rust.

Groetjes, Kelly!
  2. Lex:
    15 januari 2019
    Hoi Helene en Jan, het begin ziet er al veelbelovend uit 😊 ga er samen lekker van genieten en ik blijf jullie op de voet volgen 😎
  3. Kim:
    17 januari 2019