Langkawi / Singapore

28 januari 2019 - Langkawi, Maleisië

Allereerst bedankt voor de reacties op onze reislogger. Zaterdag de laatste relaxdag gehad op het prachtige resort. Het resort ligt wel op een half uur rijden  met de taxi van een dorpje af waar iets te doen is dus voor 3 dagen lang genoeg. Zondag onze groepsreis door Maleisie afgesloten. Er waren niet zoveel echte hoogtepunten op deze reis, wij vonden natuurlijk de Petronas towers in Kuala Lumpur  wel een belevenis en de 3 dagen in de jungle van Taman Negara. Zondag om 14.00 uur gevlogen naar Singapore waar we om 17.45 uur aan kwamen in het kleinste hotelkamertje ooit (9 m2) incl badkamer maar wel met  een zwembad op het dak. ‘s Avonds Chinatown gaan verkennen om te eten, wat is dit een drukke stad niet meer normaal. Misschien is het zo druk vanwege het Chinese Nieuwjaar wat op 5 februari wordt gevierd Maandag met de metro naar Marina Bay gegaan hier ligt het geweldige Marina Bay Sands hotel met een infinity pool op de 57 ste verdieping maar deze is alleen voor hotelgasten. Hier is ook een hele dure mall bij met alleen maar topmerken. Met zelfs een kanaal met bootjes dwars door het overdekte winkelcentrum heen.Daarna  naar Gardens by the Bay dit is een geweldig park met gigantische torens die uitgroeien tot  bomen deze zijn ‘s avonds ook verlicht, en hier is ‘s avonds een lichtshow . Toen nog wat shoppingmalls bezoekt want die zijn hier genoeg. Lekker gaan zwemmen en ‘s avonds weer op stap voor hapje eten