Naam:
Foto’s:
137
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Helene en ik vertrek samen met mijn man Jan van 12 januari 2019 t/m 12 mei 2019 op wereldreis.

Over mijn reis

Wij beginnen onze reis in Amsterdam en reizen vervolgens naar Maleisië , Singapore, Bali , Australië, Nieuw-Zeeland, Hawaiï, Los Angeles, Colombia, Peru , Bolivia, Amsterdam

Bezochte landen

Ik heb 72 landen (30%) bezocht:

Andorra, Aruba, Australië, Barbados, België, Belize, Brazilië, Canada, China, Costa Rica, Curaçao, Denemarken, Dominica, Duitsland, Egypte, El Salvador, Finland, Frankrijk, Gambia, Grenada, Griekenland, Guatemala, Honduras, Hongarije, Hongkong, India, Indonesië, Israël, Italië, Kroatië, Lesotho, Letland, Liechtenstein, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Malta, Marokko, Mexico, Monaco, Montenegro, Nederland, Nepal, Nicaragua, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Saint Lucia, San Marino, Servië, Singapore, Sint Maarten, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.