Peru/Bolivia

6 mei 2019 - Cuzco, Peru

Hoi allemaal,

Vrijdag 3 mei: we zijn aan onze laatste 3 dagen in Cusco ( van de  groepsreis ) begonnen.  We hebben vanmorgen  onze koffers even gerangschikt voor Madrid en zijn daarna de stad in geweest om rustig de historische gebouwen te bekijken. Het is nog steeds heerlijk zonnig weer. Dus ook lekker even  op een bankje in het zonnetje gezeten op een van de vele pleinen van de stad. Zaterdag 4 mei; na het ontbijt hebben we een ander deel van het centrum verkend.  ‘s Avonds hadden we een afscheidsdiner met de groep. Hierbij werden de 2 personen ( 66 en 72 jaar ! ) gehuldigd omdat ze de 4-daagse Incatrail hadden gelopen, wat ontzettend zwaar is. Ook onze geweldige reisbegeleider Wilfred werd in het zonnetje gezet. De groep vertrok zondagochtend om 04.15 uur van Cusco via Lima en Madrid naar Amsterdam.. Zondag 5 mei; we hadden geluk want in het centrum van Cusco was een 5 Mei parade. Dit ging gepaard met veel militairen en vele mooie uitgedoste en kleurrijke groepen. We kregen vanmiddag bericht dat de rest van de groep is gestrand in Lima vanwege het slechte weer ‘s ochtends en naar alle waarschijnlijkheid pas een dag later verder kan vliegen. Maandag 6 mei; dit was een vliegdag; in de middag van Cusco naar Lima en daarna  ‘s avonds om 19.45 uur door naar Madrid waar we dinsdagmiddag om 14.00 uur zijn geland.

1. Annie de Leeuw:
    6 mei 2019