Townsville Australie

20 februari 2019 - Benaraby, Australië

Hallo allemaal,

Maandag 18 februari onze camper om 10.00 uur opgehaald. Hierbij kregen we natuurlijk nogal wat uitleg over hoe alles werkt In de camper  Het is echt passen en meten om alles in de camper te krijgen, met 2 harde koffers en 2 tassen. Daarom gewoon een gedeelte in de koffer laten zitten en de rest in de kastjes. Het is hier nog steeds erg warm ☀️😎 36 graden.  Om 13.00 zijn we uiteindelijk vertrokken naar Townsville. We hadden een kampeerplaats zonder elektriciteit  dus geen airco in de camper dat was niet zo slim met die temperaturen. We zijn dan ook ons bed uitgezweet en iedereen gaat hier vroeg slapen vanwege de muggen dus we waren al vroeg weer op weg. In dit stuk van Australie is niet zoveel te zien wel hele mooie weidse blikken en ze verbouwen veel suikerriet. We  hebben vandaag onderweg nog Arlie Beach bezoekt, een mondaine badplaats met een openlucht zwembad pal op het strand. Dinsdagavond hadden we een camperplaats met elektriciteit en dus heerlijke airco in de camper en dat is een stuk aangenamer ondanks de vele muggen. Vanmorgen vertrokken met eindbestemming Gladstone. We hebben er inmiddels 1300 kilometer op zitten; dat komt omdat er in dit deel van Oost-Australië niet zo veel te doen is.

1. Hannie:
    20 februari 2019
    Heej leuk, toch een verhaaltje, dus toch internet.
    1300km gehad, maar volgens mij nog genoeg km te gaan.
    Heb zitten googlen. Afstand die jullie gaan afleggen is best groot.
    Maar km vreten is reizen, en .....reizen is leuk. Geniet van jullie campertrip.
  2. Annie de Leeuw:
    20 februari 2019
    Leuk verhaal weer. Dank je wel en geniet ze!!
  3. Hannie:
    26 februari 2019
    Hoi
    Heb weer lekker zitten lezen en foto's bekeken.
    Ziet er prima uit.