Singapore

31 januari 2019 - Singapore, Singapore

Dinsdag de 2e dag in Singapore zijn we naar de Sultan moskee geweest en on diverse arabische  straten rondom de moskee. In deze straten verkochte ze erg leuke hebbedingetjes en natuurlijk perzische tapijten. ‘s Middags in Chinatown naar de prachtige “tempel met de tand van Boedha”. Deze tempel was 4 verdiepingen hoog met 12.000 Boedhabeeldjes; de tand hebben we echter niet gezien: die zat opgesloten in een gouden kistje. s-Avonds naar een lichtshow bij Gardens by the Bay; prachtig hoe deze grote “bomen“ op muziek verlicht werden. Woensdagochtend hebben we een freewalking tour door de wijk Little India gemaakt met een zeer enthousiaste gids en ook weer een ervaring rijker over het Boedhisme.              ‘s -Middags naar de Orchard Street; het winkelparadijs om te shoppen in Singapore. Ondanks het geweldige metronetwerk van Singapore hebben we dezer dagen toch nog 42 km te voet afgelegd. Donderdag al vroeg opgestaan voor onze vlucht naar Bali. De chauffeur van het hotel stond ons op het vliegveld al op te wachten. Het was helaas niet zo’n mooi weer; het regende een beetje Vanmiddag uitgerust  bij het zwembad want morgen beginnen we aan onze 6-daagse rondreis met prive-chauffeur over het eiland Bali.

1. Hannie:
    31 januari 2019
    Heel veel plezier op Bali
    Gaat zeker lukken.
  2. Karin Rentmeester:
    3 februari 2019
    Heej Helene en partner, wat gaaf en fijn om jullie te zien, genieten! Wat hebben jullie al veel mooi gezien en beleefd. Nu in Bali, ik denk zelf nu ook terug 28 jaar geleden was ik in Singapore, Sumatra, Java en Bali. Als ik die foto’s zie komen de herinneringen weer van zelf. Het is er prachtig, geniet van jullie mooie reis.

De groetjes van al je wandelmaatjes, Karin Rentmeester.